Пазаруването от ELLI означава, че Вие приемате условията за ползване на сайта.
Администраторът на сайта си запазва правото да променя визията на сайта, цените и описанието на представените стоки без предизвестие.
Снимките в сайта са илюстративни. Възможно е разминаване в тоновете на цветове при някои десени.
Всяка поръчка от страна на клиента има силата на договор за покупко-продажба между двете страни. Всеки клиент може да направи корекция в своята заявка преди изпращането на продукта, като ни информира за това на посочения телефон.
Информацията, която предоставяте пазарувайки в ELLI се използва единствено с цел да определим Вашият избор и да обслужваме плащанията. Тази информация не се споделя с трети страни по никакъв повод!
Важно!
За да запазите за дълго вида и състоянието на стоките, моля спазвайтe инструкциитеза експлоатация, които са обозначени на опаковката/етикета от производителя.
Право на рекламации и връщане на закупени стоки :
Чл.47 т.12 НАПОМНЯНЕ ЗА НАЛИЧИЕТО НА ЗАКОНОВА ГАРАНЦИЯ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ НА СТОКАТА С ДОГОВОРА НА ПРОДАЖБИТЕ
- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок съгласно ЗЗП от получаването им, като задължително трябва да попълни формуляра за рекламация и да се изпрати по електронен път с подпис или по куриерска фирма. Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им заедно с транспортните разходи се възстановяват на клиента – в брой или по сметка в 14 дневен срок.
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.
- В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
- На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.
- На рекламация не подлежи стока, която е направена по индивидуална поръчка и размери на клиента!
Лични данни
- Данните Ви са защитени и криптирани
- Въведения email и пощенски адрес могат да се използват за рекламни цели и разпращане на рекламни съобщения
С прочитането на тези условия и в последствие използването на електронния магазин за покупки, Вие като клиент безусловно се съгласявате с тях. Ако не сте съгласни с посоченото по-горе моля не използвайте магазина.
Начин на плащане и доставка
Плащане
Поръчките през онлайн магазин ELLI можете да заплатите по един от следните начини:
- Наложен платеж– при получаване на пратката е необходимо да заплатите на куриера в брой стойността на Вашата поръчка + доставката. Таксата за доставка се определя според тарифите на куриерската компания в зависимост от теглото на пратката и адреса, до който желаете да доставим вашата поръчка.
- Банков превод– преди да изпратим пратката към вас е необходимо да заплатите стойността на поръчката Ви чрез банков превод по сметката на Лилия-РВ ЕООД Пратката ще бъде изпратена при получаване на превода в посочената сметка. Доставката ще заплатите на куриера при получаване на пратката. Таксата за доставка се определя според тарифите на куриерската компания в зависимост от теглото на пратката и адреса, до който желаете да доставим вашата поръчка.
Данни за банковия превод :
Банка ДСК
BIC: STSABGSF
IBAN ОСН.СМЕТКА : BG16STSA93000023009269
Основание за плащане: номер на поръчката и Вашите две имена
Доставка
Вашите поръчки доставяме чрез услугите на куриерска компания SPEEDY / ЕКОНТ до всяка точка на страната. При финализиране на поръчката си, може да изберете доставка до избран от Вас личен адрес или до офис на SPEEDY / ЕКОНТ.
Таксата за доставка се определя според тарифите на куриера в зависимост от обема на пратката и населеното място, към което трябва да се изпрати. След направената от вас поръчка, оператор на ELLI ще се свърже с вас за уточняване на таксата за доставка.
Поръчките се обработват до 16:30 ч. от понеделник до петък. Поръчките, получени след 16:30 ч. се обработват на следващия работен ден. Поръчки, направени след 16:30 ч. в петък, както и поръчки заявени в събота, неделя или празнични дни, се обработват в първия работен ден.
Доставката на поръчки на стойност над 150 лв. е БЕЗПЛАТНА.
Замяна и връщане
Право на рекламации и връщане на закупени стоки :
- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок съгласно ЗЗП от получаването им, като задължително трябва да попълни Формуляр за рекламация (трябва да има такъв) който да изпрати на e-mail: ellishop@abv.bgили по куриер на адрес допълнително уточнен
- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. Разходите по връщането на стоката са изцяло за сметка на клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерската фирма, с която се осъществява връщането.
- При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно – да не възстанови на клиента стойността на артикулите.
- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в 14 дневен срок или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им заедно с транспортните разходи се възстановяват на клиента – по банков път в 14 дневен срок.
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.
- На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на рекламация.
- На рекламация не подлежи стока, която е направена по индивидуална поръчка и размери на клиента
Контакти :
Магазин: гр.София,бул. Христо Ботев 68
Магазин: гр.София,бул.Стефан Стамболов 17
e-mail:…..
f: магазини ELLI
тел : ……………