Хавлиени кърпи
Халати за баня
Аксесоари
Спално бельо
Завивки, възглавници и протектори
Домашен интериор
Домашни облекла
Хотел и СПА
Реклама
Edit Template
Edit Template
Edit Template

Общи условия

Пазаруването от ELLI означава, че Вие приемате условията за ползване на сайта.

Администраторът на сайта си запазва правото да променя визията на сайта, цените и описанието на представените стоки без предизвестие. 

Снимките в сайта са илюстративни. Възможно е разминаване в тоновете на цветове при някои десени.

Всяка поръчка от страна на клиента има силата на договор за покупко-продажба между двете страни. Всеки клиент може да направи корекция в своята заявка преди изпращането на продукта, като ни информира за това на посочения телефон.

Информацията, която предоставяте пазарувайки в ELLI се използва единствено с цел да определим Вашият избор и да обслужваме плащанията. Тази информация не се споделя с трети страни по никакъв повод!

Важно!

За да запазите за дълго вида и състоянието на стоките, моля спазвайтe инструкциитеза експлоатация, които са обозначени на опаковката/етикета от производителя.

Право на рекламации и връщане на закупени стоки :

Чл.47 т.12 НАПОМНЯНЕ ЗА НАЛИЧИЕТО НА ЗАКОНОВА ГАРАНЦИЯ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ НА СТОКАТА С ДОГОВОРА НА ПРОДАЖБИТЕ

  • В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок съгласно ЗЗП от получаването им, като задължително трябва да попълни формуляра за рекламация и да се изпрати по електронен път с подпис  или по куриерска фирма. Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
  • Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им заедно с транспортните разходи се възстановяват на клиента – в брой или по сметка в 14 дневен срок.
  • На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.
  • В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
  • На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
  • Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.
  • На рекламация не подлежи стока, която е направена по индивидуална поръчка и размери на клиента!

Лични данни

  • Данните Ви са защитени и криптирани
  • Въведения email и пощенски адрес могат да се използват  за рекламни цели и разпращане на рекламни съобщения

С прочитането на тези условия и в последствие използването на електронния магазин за покупки, Вие като клиент безусловно се съгласявате с тях. Ако не сте съгласни с посоченото по-горе моля не използвайте магазина.

Начин на плащане и доставка

Плащане

Поръчките през онлайн магазин ELLI можете да заплатите по един от следните начини:

  1. Наложен платеж– при получаване на пратката е необходимо да заплатите на куриера в брой стойността на Вашата поръчка + доставкатаТаксата за доставка се определя според тарифите на куриерската компания в зависимост от теглото на пратката и адреса, до който желаете да доставим вашата поръчка.
  2. Банков превод– преди да изпратим пратката към вас е необходимо да заплатите стойността на поръчката Ви чрез банков превод по сметката на Лилия-РВ ЕООД  Пратката ще бъде изпратена при получаване на превода в посочената сметка. Доставката ще заплатите на куриера при получаване на пратката. Таксата за доставка се определя според тарифите на куриерската компания в зависимост от теглото на пратката и адреса, до който желаете да доставим вашата поръчка.

 

Данни за банковия превод :

Банка ДСК

BIC:  STSABGSF

IBAN ОСН.СМЕТКА :  BG16STSA93000023009269

Основание за плащане: номер на поръчката и Вашите две имена

Доставка

Вашите поръчки доставяме чрез услугите на куриерска компания SPEEDY / ЕКОНТ до всяка точка на страната. При финализиране на поръчката си, може да изберете доставка до избран от Вас личен адрес или до офис на SPEEDY / ЕКОНТ.

Таксата за доставка се определя според тарифите на куриера в зависимост от обема на пратката и населеното място, към което трябва да се изпрати. След направената от вас поръчка, оператор на ELLI  ще се свърже с вас за уточняване на таксата за доставка.

Поръчките се обработват до 16:30 ч. от понеделник до петък. Поръчките, получени след 16:30 ч. се обработват на следващия работен ден. Поръчки, направени след 16:30 ч. в петък, както и поръчки заявени в събота, неделя или празнични дни, се обработват в първия работен ден.

Доставката на поръчки на стойност над 150 лв. е БЕЗПЛАТНА.

Замяна и връщане

Право на рекламации и връщане на закупени стоки :

  • В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок съгласно ЗЗП от получаването им, като задължително трябва да попълни Формуляр за рекламация (трябва да има такъв) който да изпрати на e-mail: ellishop@abv.bgили по куриер на адрес допълнително уточнен
  • Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. Разходите по връщането на стоката са изцяло за сметка на клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерската фирма, с която се осъществява връщането.
  • При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно – да не възстанови на клиента стойността на артикулите.
  • Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в 14 дневен срок или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им заедно с транспортните разходи се възстановяват на клиента – по банков път в 14 дневен срок.
  • На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.
  • На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
  • Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на рекламация.
  • На рекламация не подлежи стока, която е направена по индивидуална поръчка и размери на клиента

Контакти :

Магазин: гр.София,бул. Христо Ботев 68

Магазин: гр.София,бул.Стефан Стамболов 17

e-mail:…..

f: магазини ELLI

тел : ……………